Dergi kapağımız [YORUM] - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dergi kapağımız [YORUM]
14
●
1.041
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Dergi kapağımız [YORUM]
1
2
13-02-2007, 23:22:50
#1
tyranid
Üyeliği durduruldu
Bu kapağı yeni bitirdim eskisini pek beğenmediler nasıl olmuş
YENİ
ESKİ
13-02-2007, 23:25:07
#2
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
hoş olmuş eline sağlık
ancak o yeni dediğinin en altındaki yaznın fontu çok abartı kişisel görüşüm
13-02-2007, 23:27:54
#3
tyranid
Üyeliği durduruldu
Haklısın PS nin font menüsüne alışamadım güzel seçimler yapamıyorum font konusunda
14-02-2007, 00:15:08
#4
G60
Evet böyle abidik gubidik fontlar hiç hoş olmuyor.
Normal Tahoma fontu ve gölgesi aşağıya değilde ta olarak yazının arkasında kalırsa daha hoş bir görüntü olabilir bence.
14-02-2007, 00:18:17
#5
chemeng
Üyeliği durduruldu
arkadaşlara katılıyorum alttaki font sade seçilmeli. bu arada hoş olmuş...
14-02-2007, 00:24:46
#6
zampir
Hoş duruyorlar, sadece logoya takıldım o kadar
Bunları yaparkende Ps kullanmışsın sanırım
14-02-2007, 00:27:40
#7
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
ben beğendim yaw
şimdi gözümüze kötü geliyo ama dergi de olduğunda daha ii olur sanırım...
14-02-2007, 01:16:37
#8
rnmks
bence kapaklarında pixel kullan ps de cok guzel oluo istersen yollim hemde türkçe karekterler
14-02-2007, 01:22:11
#9
Labidu
Misafir
Güzel olmuş fakat
YENİ
deki en alttaki FONTLARI BENDE BEĞENMEDİM
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler