• 13-02-2007, 23:22:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu kapağı yeni bitirdim eskisini pek beğenmediler nasıl olmuş

    YENİ




    ESKİ

  • 13-02-2007, 23:25:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hoş olmuş eline sağlık

    ancak o yeni dediğinin en altındaki yaznın fontu çok abartı kişisel görüşüm
  • 13-02-2007, 23:27:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Haklısın PS nin font menüsüne alışamadım güzel seçimler yapamıyorum font konusunda
  • 14-02-2007, 00:15:08
    #4
    Evet böyle abidik gubidik fontlar hiç hoş olmuyor.

    Normal Tahoma fontu ve gölgesi aşağıya değilde ta olarak yazının arkasında kalırsa daha hoş bir görüntü olabilir bence.
  • 14-02-2007, 00:18:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlara katılıyorum alttaki font sade seçilmeli. bu arada hoş olmuş...
  • 14-02-2007, 00:24:46
    #6
    Hoş duruyorlar, sadece logoya takıldım o kadar

    Bunları yaparkende Ps kullanmışsın sanırım
  • 14-02-2007, 00:27:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben beğendim yaw
    şimdi gözümüze kötü geliyo ama dergi de olduğunda daha ii olur sanırım...
  • 14-02-2007, 01:16:37
    #8
    bence kapaklarında pixel kullan ps de cok guzel oluo istersen yollim hemde türkçe karekterler
  • 14-02-2007, 01:22:11
    #9
    Misafir
    Güzel olmuş fakat YENİ deki en alttaki FONTLARI BENDE BEĞENMEDİM