Konu
Dergi kapağımız [YORUM]
14-02-2007, 00:15:08
#4
G60
Evet böyle abidik gubidik fontlar hiç hoş olmuyor.
Normal Tahoma fontu ve gölgesi aşağıya değilde ta olarak yazının arkasında kalırsa daha hoş bir görüntü olabilir bence.