• 14-02-2007, 03:57:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskisi Bence Daha Hoş Olmuş. Yenisi Yani Üstteki Biraz Abartı Olmuş Gibi...
  • 14-02-2007, 04:22:02
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teknolojik sayılacak fontların ardından alt tarafdaki fontlar sırıtmış, ayrıca çok sade olmuş kapak, biraz daha canlandırılmasını tavsiye ederim, sol tarafada eklenecek dergi içeriği ile alakalı yazı veya bilgiler ile vede tasarıma uyacak bir kaç PS 3 oyunu resim yerleştirmesi ile daha güzel olabilir...
  • 14-02-2007, 07:02:22
    #12
    uygulaman iyi ama sadece görsele bakınca ps satış reklamı gibi olmuş,
    arkadaşın dediği gibi bi kaç karakter kullanılsa iyi olur bence.
  • 14-02-2007, 12:42:37
    #13
    Üyeliği durduruldu


    EVet arkadaşlar şimdi nasıl
  • 14-02-2007, 13:24:11
    #14
    Header Kısmı daha güzel olabilir.. "Logo ve yanındaki yazı..."
  • 14-02-2007, 21:26:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar
    Mesut buralarda yokken biraz forumu gezeyim dedim.Haliyle ilk baktığım yer tasarım bölümü oldu.
    Bir kaç eksigini gördüm tyranid.
    1.Işıkları çok vermişsin.
    2.Kesim paylarını çok az bırakmışsın.Hem alttan hem sağdan.
    3.Derginin logosunu ön plana çıkaramamışsın.
    4.Satır aralarını biraz daha kısabilirsin.
    Kolay gelsin
    Not:Yakında inş bende bu forumda hem bildiklerimi paylaşırım hemde bilmediklerimi öğrenirim.
    Rıfat Kurt