Merhaba arkadaslar
Mesut buralarda yokken biraz forumu gezeyim dedim.Haliyle ilk baktığım yer tasarım bölümü oldu.
Bir kaç eksigini gördüm
tyranid.
1.Işıkları çok vermişsin.
2.Kesim paylarını çok az bırakmışsın.Hem alttan hem sağdan.
3.Derginin logosunu ön plana çıkaramamışsın.
4.Satır aralarını biraz daha kısabilirsin.
Kolay gelsin
Not:Yakında inş bende bu forumda hem bildiklerimi paylaşırım hemde bilmediklerimi öğrenirim.

Rıfat Kurt