Logo Çalışmalarım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Çalışmalarım
6
●
419
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Logo Çalışmalarım
08-02-2009, 05:57:37
#1
cepmax
08-02-2009, 06:01:40
#2
Mercedes
Üyeliği durduruldu
Merhaba; sanırım 2 tane konu açmışsınız yanlışlıkla.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ismalarim.html
diğer konuyu ben raport ettim birisi silinsin diye.
Güzel çalışma devamını bekleriz.
Edit: resimle uçtu sanırım
08-02-2009, 06:03:36
#3
cepmax
silecektim ama nerden sileceğimi bilemiyorum
08-02-2009, 06:04:10
#4
cepmax
resimleri yeniledim
08-02-2009, 06:04:42
#5
Mercedes
Üyeliği durduruldu
cepmax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
silecektim ama nerden sileceğimi bilemiyorum
Anlıyorum, önemli değil yetkili arkadaşlar ilgilenir. Yanlız bu konudaki resimler gitmiş.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ismalarim.html
08-02-2009, 06:16:40
#6
cepmax
Resimleri Yeniledim
08-02-2009, 06:18:15
#7
JustGo
Üyeliği durduruldu
xara3d
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler