Merhaba; sanırım 2 tane konu açmışsınız yanlışlıkla.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ismalarim.html
diğer konuyu ben raport ettim birisi silinsin diye.

Güzel çalışma devamını bekleriz.

Edit: resimle uçtu sanırım