Konu
Logo Çalışmalarım
08-02-2009, 06:01:40
#2
Mercedes
Üyeliği durduruldu
Merhaba; sanırım 2 tane konu açmışsınız yanlışlıkla.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ismalarim.html
diğer konuyu ben raport ettim birisi silinsin diye.
Güzel çalışma devamını bekleriz.
Edit: resimle uçtu sanırım