cepmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
silecektim ama nerden sileceğimi bilemiyorum
Anlıyorum, önemli değil yetkili arkadaşlar ilgilenir. Yanlız bu konudaki resimler gitmiş.
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ismalarim.html