Tablo içinde div kullanmak
4
●878
- 25-01-2009, 14:15:31Üyeliği durdurulduTablo içinde divi tablo dışına taşırmadan nasıl çalışabilirim :S, ben bir tema yaptım içine layer yerleştirdim ie de sorunsuz firefoxta layer tablo dışına taşıyor yardımcı olurmusunuz.
- 25-01-2009, 14:54:47Üyeliği durduruldutablo kenarları arkaplan ile yaptım, şuanda dive dönüştürmeye kalksam baya karışır her tarayıcıdada aynı sonuç vermiyor biliyosunuz
- 25-01-2009, 15:41:00Üyeliği durdurulduTeşekkürler biraz inceledim bu div olayını kavramak için biraz çalışmak gerekli.