• 25-01-2009, 14:15:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tablo içinde divi tablo dışına taşırmadan nasıl çalışabilirim :S, ben bir tema yaptım içine layer yerleştirdim ie de sorunsuz firefoxta layer tablo dışına taşıyor yardımcı olurmusunuz.
  • 25-01-2009, 14:20:01
    #2
    Merhaba,

    Tablonun div'e dönüştürülüp, iki div'inde boyut ve konumlandırılması daha mantıklı olur.
  • 25-01-2009, 14:54:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tablo kenarları arkaplan ile yaptım, şuanda dive dönüştürmeye kalksam baya karışır her tarayıcıdada aynı sonuç vermiyor biliyosunuz
  • 25-01-2009, 15:26:30
    #4
    Şu posta bakarsanız.Doğru kodlama ile her tarayıcıda aynı görüntü elde edilebilir.
  • 25-01-2009, 15:41:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler biraz inceledim bu div olayını kavramak için biraz çalışmak gerekli.