Konu
Tablo içinde div kullanmak
25-01-2009, 14:15:31
#1
elitgenclik
Üyeliği durduruldu
Tablo içinde divi tablo dışına taşırmadan nasıl çalışabilirim :S, ben bir tema yaptım içine layer yerleştirdim ie de sorunsuz firefoxta layer tablo dışına taşıyor yardımcı olurmusunuz.