Konu
Tablo içinde div kullanmak
25-01-2009, 14:54:47
#3
elitgenclik
Üyeliği durduruldu
tablo kenarları arkaplan ile yaptım, şuanda dive dönüştürmeye kalksam baya karışır her tarayıcıdada aynı sonuç vermiyor biliyosunuz