• 09-11-2008, 00:47:15
    #1
    Arkadaşlar malum yarın Atamızın ölümünün 70. Yılı, bunun için sitelerimize ekleyebileceğimiz logo,banner ya da index çalışması yapabilir misiniz? Ben anlasam fotoşoptan yapacağım; ancak bilgim yok.

    Seni özlüyoruz...

    1881 - ~ (sonsuz işareti)

    Gibi yazılarla günün önem vurgulanırsa Atamızı unutturmamış oluruz.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 09-11-2008, 01:01:02
    #2
    Yarın çalışmalar çıkar büyük ihtimal bende katılıcam bu kutsal insanın anısına
  • 09-11-2008, 01:04:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Seni özlüyoruz demek bence doğru değil. Bunun yerine başka bir kelime seçimi daha güzel olur.
    Gidenlerin ve geri dönmeyecek olanlar özlenebilir belki, ancak Atatürk her zaman fikirleri ile yaşayan, bunu başarabilen nadir insanlardandır. Bu yüzden fikirlerini benimsemek ve özümsemek, Atatürk'ün de bizden istediği şeydir.

    Genelkurmay Başkanı Org. Başbuğ'un dediği gibi; "Büyük ölülere matem gerekmez fikirlerine sadakat gerekir".
  • 09-11-2008, 01:54:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eline sağlık arkadaşım.

    O sözdeki ş harfi, yazıtipinden mi kaynaklı o şekilde?
  • 09-11-2008, 01:55:21
    #5
    ben şu anda yapıyorum bir çalışma. hadi hayırlısı
  • 09-11-2008, 02:07:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    daha prof çalışmalar olabilir arkadaşlar bence yinede elinize sağlık.
  • 09-11-2008, 02:17:23
    #7


    çok prof. değil fakat idare eder (:
  • 09-11-2008, 02:19:02
    #8
    Arkadaşlar elinize sağlık bir şeyler yapıyorsunuz ancak neden reklam koyuyorsunuz? Bence gerek yok koymanıza; çünkü görüntüyü bozuyor.
  • 09-11-2008, 02:22:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    harbiden ya, böyle birşeye bile reklam amacı ile bakıyorsanız hiç yapmayn.