Arkadaşlar malum yarın Atamızın ölümünün 70. Yılı, bunun için sitelerimize ekleyebileceğimiz logo,banner ya da index çalışması yapabilir misiniz? Ben anlasam fotoşoptan yapacağım; ancak bilgim yok.
Seni özlüyoruz...
1881 - ~ (sonsuz işareti)
Gibi yazılarla günün önem vurgulanırsa Atamızı unutturmamış oluruz.
Şimdiden teşekkürler.
10 Kasım
15
●5.084
- 09-11-2008, 01:04:50Üyeliği durdurulduSeni özlüyoruz demek bence doğru değil. Bunun yerine başka bir kelime seçimi daha güzel olur.
Gidenlerin ve geri dönmeyecek olanlar özlenebilir belki, ancak Atatürk her zaman fikirleri ile yaşayan, bunu başarabilen nadir insanlardandır. Bu yüzden fikirlerini benimsemek ve özümsemek, Atatürk'ün de bizden istediği şeydir.
Genelkurmay Başkanı Org. Başbuğ'un dediği gibi; "Büyük ölülere matem gerekmez fikirlerine sadakat gerekir".
yinede elinize sağlık.
