Arkadaşlar malum yarın Atamızın ölümünün 70. Yılı, bunun için sitelerimize ekleyebileceğimiz logo,banner ya da index çalışması yapabilir misiniz? Ben anlasam fotoşoptan yapacağım; ancak bilgim yok.

Seni özlüyoruz...

1881 - ~ (sonsuz işareti)

Gibi yazılarla günün önem vurgulanırsa Atamızı unutturmamış oluruz.

Şimdiden teşekkürler.