Seni özlüyoruz demek bence doğru değil. Bunun yerine başka bir kelime seçimi daha güzel olur.
Gidenlerin ve geri dönmeyecek olanlar özlenebilir belki, ancak Atatürk her zaman fikirleri ile yaşayan, bunu başarabilen nadir insanlardandır. Bu yüzden fikirlerini benimsemek ve özümsemek, Atatürk'ün de bizden istediği şeydir.
Genelkurmay Başkanı Org. Başbuğ'un dediği gibi; "Büyük ölülere matem gerekmez fikirlerine sadakat gerekir".