• 01-06-2020, 22:52:44
    #1
    haticesubasii 'nın konusunu gördüm bende yeni yeni başlıyorum'da sizlerin düşüncelerini almak istedim. bu bir akıma dönüşürse çok konu olabilir belki tek bir konu'da bunları toplayabiliriz
    Ben Figma ile yaptım okulda ders'de aldım bunlar ilk denemelerim, bir tanesi kullanılıyor. tabi bunları yapmamda okuldan bir arkadaşım( yazılımcı) yardımcı oldu. bunları konumda ref olarak paylaşacağım ama yeterli mi bilemiyorum

    İlk tasarımımı çizdiğimde çok heveslenmiştim ama adam geri dönmedi bile. çok kırılsam da yapacak bir şey yok




    Bu kullanılıyor.


  • 01-06-2020, 22:54:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İki tasarımda çok iyi hocam elinize sağlık. Özellikle ilk tasarım çok şık duruyor
  • 01-06-2020, 22:56:15
    #3
    cnylmz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tasarımda çok iyi hocam elinize sağlık. Özellikle ilk tasarım çok şık duruyor
    2 gün uğraştım adam cevap bile yazmadı seni takip ediyorum bunları duymak çok ho teşekkürler
  • 01-06-2020, 22:56:37
    #4
    1.cisi gayet iyi hocam ama 2.cisini pek beğenmedim.
    Ülkemizde hala ne hikmetse gradyan tasarımdan geçilmiyor ama artık gradyan tasarımlar yavaş yavaş rafa kalkıyor, güncel trendlere göre çizmeniz daha iyi olur çünkü gradyanları tutturmak ve göze hoş göstermek bayağı zor, üstün renk bilgisi gerektiriyor.
  • 01-06-2020, 22:56:56
    #5
    İlk tasarımlar için hoş olmuş emeğinize sağlık.
  • 01-06-2020, 22:57:29
    #6
    Mobil görünümü daha çok önemli hocam kullanıcıların %90 dan fazlası mobilden giriş sağlıyor
  • 01-06-2020, 22:58:04
    #7
    İkisi de oldukça güzel görünüyor, emeğinize sağlık.
  • 01-06-2020, 22:58:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Birincisini gerçekten çok beğendim fakat ikinci kısım onun yanında biraz sönük kalmış sanki
  • 01-06-2020, 22:59:14
    #9
    1. ci tasarım çok daha iyi ilke göre. Elinize sağlık.