1.cisi gayet iyi hocam ama 2.cisini pek beğenmedim.
Ülkemizde hala ne hikmetse gradyan tasarımdan geçilmiyor ama artık gradyan tasarımlar yavaş yavaş rafa kalkıyor, güncel trendlere göre çizmeniz daha iyi olur çünkü gradyanları tutturmak ve göze hoş göstermek bayağı zor, üstün renk bilgisi gerektiriyor.