haticesubasii 'nın konusunu gördüm bende yeni yeni başlıyorum'da sizlerin düşüncelerini almak istedim. bu bir akıma dönüşürse çok konu olabilir belki tek bir konu'da bunları toplayabiliriz
Ben Figma ile yaptım okulda ders'de aldım bunlar ilk denemelerim, bir tanesi kullanılıyor. tabi bunları yapmamda okuldan bir arkadaşım( yazılımcı) yardımcı oldu. bunları konumda ref olarak paylaşacağım ama yeterli mi bilemiyorum

İlk tasarımımı çizdiğimde çok heveslenmiştim ama adam geri dönmedi bile. çok kırılsam da yapacak bir şey yok




Bu kullanılıyor.