Web arayüz
14
●332
- 01-06-2020, 22:09:00Üyeliği durdurulduevet normalde tasarımlarımda gölge hiç kullanmam bi deneyeyim dedim çok abartı olmuş
Çok teşekkür ederim yorumunuz için 
Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-06-2020, 22:25:54Üyeliği durdurulduGrafik tasarım da ben iyiyimdir xd de yaptım ya ondan biraz kötü oldu.
SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle