• 01-06-2020, 22:07:59
    #10
    İlk çalışmaya göre gayet güzel olmuş fakat daha çok basit
  • 01-06-2020, 22:08:36
    #11
    İlk deneyime göre gayet güzel işinin ehli arkadaşların tavsiyeleri ile daha da iyi olacaktır.
  • 01-06-2020, 22:09:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    evet normalde tasarımlarımda gölge hiç kullanmam bi deneyeyim dedim çok abartı olmuş Çok teşekkür ederim yorumunuz için
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelike çok güzel olmuş bunu belirterek cümleye başlamak istiyorum Front-end işi ile uğaştığım için çok fazla xd tasarımı koda döktüm öncelikle kullandığınız shadow biraz fazla olmuş 0px 0px 6px rgba(0,0,0,0.16) tavsiye ederim çok daha şık duracaktır. Onun dışında "Creativ tasarımların en iyisi..." ve menü içerik ile hizalı değil biri önde biri arkada onları eşitlerseniz harika olur dediğim gibi xd de ilk tasarıma göre harika bir çalışma olmuş başarılar
  • 01-06-2020, 22:09:05
    #13
    Gayet başarılı
  • 01-06-2020, 22:23:46
    #14
    Önemli olan zaten alt tabanı çizmek, tasarım olarak gelişirsiniz zaten zamanla. Bende yeni tanıştım Xd bey ile ilk çalışmada da güzel şeyler çıkarttım diyebilirim imzada ki konu tasarımı bana ait
  • 01-06-2020, 22:25:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Grafik tasarım da ben iyiyimdir xd de yaptım ya ondan biraz kötü oldu.
    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan zaten alt tabanı çizmek, tasarım olarak gelişirsiniz zaten zamanla. Bende yeni tanıştım Xd bey ile ilk çalışmada da güzel şeyler çıkarttım diyebilirim imzada ki konu tasarımı bana ait