Önemli olan zaten alt tabanı çizmek, tasarım olarak gelişirsiniz zaten zamanla. Bende yeni tanıştım Xd bey ile ilk çalışmada da güzel şeyler çıkarttım diyebilirim imzada ki konu tasarımı bana ait