Grafik tasarım da ben iyiyimdir xd de yaptım ya ondan biraz kötü oldu.
Önemli olan zaten alt tabanı çizmek, tasarım olarak gelişirsiniz zaten zamanla. Bende yeni tanıştım Xd bey ile ilk çalışmada da güzel şeyler çıkarttım diyebilirim imzada ki konu tasarımı bana ait