• 15-08-2008, 04:04:28
    #1
    Photoshop' da yapmış oLduğum ilk tasarımımdır.
    Sizce nasıL oLmuş, nelere dikkat etmeliyim, nelereri geliştirmeliyim.
  • 15-08-2008, 05:59:26
    #2
    İlk çalışmansa bence çok güzel olmuş tebrikler, renk konusundada çok uyumlu olmuş sadece logo yeşil olmamalıydı + olarak yazı başlıklar ( Kategoriler , Rastgele... ) çok büyük olmuş onları küçült biraz ilk çalışmaya göre çok güzel başarılar dilerim
  • 15-08-2008, 08:02:04
    #3
    İlk çalışmansa güzel. Yazı boyutları büyük olmuş bayağı.. Başarılar dilerim
  • 15-08-2008, 08:11:13
    #4
    Yazı boyutları ve ikonlar biraz kaba olmuş sanki, ama css ile güçlendirildiğinde güzel tasarımlar çıkabilir.
  • 15-08-2008, 11:57:12
    #5
    yazı boyutları ve logo dışında hoş olmuş.
  • 15-08-2008, 13:10:07
    #6
    eates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk çalışmansa bence çok güzel olmuş tebrikler, renk konusundada çok uyumlu olmuş sadece logo yeşil olmamalıydı + olarak yazı başlıklar ( Kategoriler , Rastgele... ) çok büyük olmuş onları küçült biraz ilk çalışmaya göre çok güzel başarılar dilerim
    Logo' yu değiştirecem, yeri belli olsun diye öyLesine koyuverdim oraya.
    Yazılar gerçekten biraz büyük olmuş gaLiba onlarıda küçültücem.
    Teşekkür ederim yorumun için.

    Burax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk çalışmansa güzel. Yazı boyutları büyük olmuş bayağı.. Başarılar dilerim
    Yorumun için teşekkür ederim.
    Yazı boyutu konusunda hakLısın küçültücem.

    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazı boyutları ve logo dışında hoş olmuş.
    Yazı boyutlarını küçültücem, logoyu da düzelticem.
    Teşekkür ederim yorumlarınız için.
  • 15-08-2008, 13:17:09
    #7
    ilk tasarıma göre hiç fena değil
  • 15-08-2008, 13:18:24
    #8
    ilk tasarıma göre gayet başarılı. uğraşırsan çok zaman geçmeden çok iyi işler çıkartacağın belli.
  • 15-08-2008, 13:23:25
    #9
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk tasarıma göre hiç fena değil
    Teşekkür ederim, sağol.

    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk tasarıma göre gayet başarılı. uğraşırsan çok zaman geçmeden çok iyi işler çıkartacağın belli.
    Teşekkür ederim, yorumun için.