İlk çalışmansa bence çok güzel olmuş tebrikler, renk konusundada çok uyumlu olmuş sadece logo yeşil olmamalıydı

+ olarak yazı başlıklar ( Kategoriler , Rastgele... ) çok büyük olmuş onları küçült biraz ilk çalışmaya göre çok güzel başarılar dilerim
Logo' yu değiştirecem, yeri belli olsun diye öyLesine koyuverdim oraya.
Yazılar gerçekten biraz büyük olmuş gaLiba onlarıda küçültücem.
Teşekkür ederim yorumun için.
İlk çalışmansa güzel. Yazı boyutları büyük olmuş bayağı.. Başarılar dilerim
Yorumun için teşekkür ederim.
Yazı boyutu konusunda hakLısın küçültücem.
yazı boyutları ve logo dışında hoş olmuş.
Yazı boyutlarını küçültücem, logoyu da düzelticem.
Teşekkür ederim yorumlarınız için.