Konu
ilk Tasarımım
15-08-2008, 04:04:28
#1
ridoerdie
Photoshop' da yapmış oLduğum ilk tasarımımdır.
Sizce nasıL oLmuş, nelere dikkat etmeliyim, nelereri geliştirmeliyim.