Konu
ilk Tasarımım
15-08-2008, 05:59:26
#2
eates
İlk çalışmansa bence çok güzel olmuş tebrikler, renk konusundada çok uyumlu olmuş sadece logo yeşil olmamalıydı
+ olarak yazı başlıklar ( Kategoriler , Rastgele... ) çok büyük olmuş onları küçült biraz ilk çalışmaya göre çok güzel başarılar dilerim