İlk çalışmansa bence çok güzel olmuş tebrikler, renk konusundada çok uyumlu olmuş sadece logo yeşil olmamalıydı + olarak yazı başlıklar ( Kategoriler , Rastgele... ) çok büyük olmuş onları küçült biraz ilk çalışmaya göre çok güzel başarılar dilerim