İllustrator'un PS'den farkı Ne çizersen çiz vektörel oluşudur diye biliyorum. PS'de vektörel çalışamazsın.
hayır ps'de de vektörel çalışabilirsin. örneğin ps'deki pen tool vektörel çizim yapabildiğimiz bir araç. örnek istersen bazı çalışmalarımı koyabiliri psd ile beraber.
Fakat ps vektörden daha çok pixel tabanlı çalışmalar üzerine yoğunlaşmış bir programdır. illustrator ise tamamen vektör üzerine yoğunlaşmış bir programdır.
illustrator öğrenmeni tavsiye ederim. daha çok işine yarar, günümüzde (web 2.0'ın da etkisi olduğunu düşünüyorum) vektörel çalışmalar daha çok ilgi görüyor.