• 12-08-2008, 15:57:55
    #1
    bunlarin farklari nelerdir ?
    hangisini ogrensem daha faydali olur.Hangisinden baslamaliyim?
    Bunlardan daha iyi olan var midir
  • 12-08-2008, 18:18:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayarımda üçü de yüklü fakat genelde Photoshop'u kullanıyorum. Illustrator 'u de dün aldım.

    Tavsiyem, ilk olarak Illustrator 'den başlamalısın; diğerlerine göre daha kolay bir yapısı vardır. Daha sonra da Fireworks ve Photoshop 'a geçiş yaparsın.
    Illustrator'un en sevdiğim yanı '3D and Bevel' özelliğidir.
  • 13-08-2008, 00:28:24
    #3
    İllustrator'un PS'den farkı Ne çizersen çiz vektörel oluşudur diye biliyorum. PS'de vektörel çalışamazsın.
  • 13-08-2008, 00:33:44
    #4
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllustrator'un PS'den farkı Ne çizersen çiz vektörel oluşudur diye biliyorum. PS'de vektörel çalışamazsın.
    hayır ps'de de vektörel çalışabilirsin. örneğin ps'deki pen tool vektörel çizim yapabildiğimiz bir araç. örnek istersen bazı çalışmalarımı koyabiliri psd ile beraber.

    Fakat ps vektörden daha çok pixel tabanlı çalışmalar üzerine yoğunlaşmış bir programdır. illustrator ise tamamen vektör üzerine yoğunlaşmış bir programdır.

    illustrator öğrenmeni tavsiye ederim. daha çok işine yarar, günümüzde (web 2.0'ın da etkisi olduğunu düşünüyorum) vektörel çalışmalar daha çok ilgi görüyor.
  • 13-08-2008, 09:08:14
    #5
    Photoshop ve İllustrator u Tavsiye Ederim Fireworks Bunlara Gore Sonuk Kaliyor.
    Ilk Onu Kullanmaya Basladim ama Belli Bir Sure Sonra Isteklerine Cevap Veremiyor.

    Fireworkste Zaman Kaybetme Derim
  • 13-08-2008, 12:00:49
    #6
    illustrator vektörel çizimler oluşturmada dünyanın en iyi programlarından biridir.
    photoshop'ta bunu yapabilir ama asıl resim dosyalarıyla uğraşmak üzere kullanılan dünyanın en bilinen ve kullanılan resim işleme programıdır.
    fireworks adobe satın alıp imageready'nin yerine oturtmaya çalışmadan önce macromedia firmasının gözbebeği sayılan resim grafik işleme programı.ağırlıklı olarak web tabanlı uygulamalar için grafik geliştirmekte kullanılan kolay öğrenilen bir yapısı vardır.photoshop'la benzer işleri yapıyor gözüksede işin matbaa kısmına girmeyeceksen yani sadece web ortamına grafik düzenleyeceksen fireworks son derece başarılı bir programdır.
  • 13-08-2008, 17:12:54
    #7
    sagolun arkadaslar.İllustrator ile baslayayim en iyisi..
  • 13-08-2008, 17:30:44
    #8
    Illustrator ve Photoshopu ikilisini bilömen yeterlidir fotoğraf v.b. ile ilgili bir çalışma yapman gerektiğinde Photoshop aracılığıyla kolayca halledebilirsin.