Konu
photoshop,illustrator,fireworks..
13-08-2008, 00:28:24
#3
Zapotec
İllustrator'un PS'den farkı Ne çizersen çiz vektörel oluşudur diye biliyorum. PS'de vektörel çalışamazsın.