Bilgisayarımda üçü de yüklü fakat genelde Photoshop'u kullanıyorum. Illustrator 'u de dün aldım.

Tavsiyem, ilk olarak Illustrator 'den başlamalısın; diğerlerine göre daha kolay bir yapısı vardır. Daha sonra da Fireworks ve Photoshop 'a geçiş yaparsın.
Illustrator'un en sevdiğim yanı '3D and Bevel' özelliğidir.