Tasarım güzelde neden ingilizce hadi global pazarla uğraştığın için olabilir ancak yinede Türkçe dil desteğin olması lazımdı.
Kolay gelsin..
http://www.koach.info/
12
●964
- 02-07-2008, 13:13:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teşekkür ederim,
Anadil, Global yani ingilizce olarak kalacak lakin çalışmaların tümünü bitirdiğimde dil desteğini de sunacağım elbette. - 02-07-2008, 15:28:18Çok Yaratıcı Olmuş Takip Edicem Bende
Başarıların Devamını Dilerim..