• 02-07-2008, 12:43:53
    #10
    Tasarım güzelde neden ingilizce hadi global pazarla uğraştığın için olabilir ancak yinede Türkçe dil desteğin olması lazımdı.
    Kolay gelsin..
  • 02-07-2008, 13:13:21
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkür ederim,

    Anadil, Global yani ingilizce olarak kalacak lakin çalışmaların tümünü bitirdiğimde dil desteğini de sunacağım elbette.
  • 02-07-2008, 14:24:09
    #12
    Eline sağlık gayet hoş.
  • 02-07-2008, 15:28:18
    #13
    Çok Yaratıcı Olmuş Takip Edicem Bende

    Başarıların Devamını Dilerim..