Konu
http://www.koach.info/
02-07-2008, 12:43:53
#10
ooppsss
Tasarım güzelde neden ingilizce hadi global pazarla uğraştığın için olabilir ancak yinede Türkçe dil desteğin olması lazımdı.
Kolay gelsin..