• 02-07-2008, 02:06:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Küçük bir profil çalışmam.
    İnceleyip, yorumlarsanız sevinirim.

    Fotoğraf Galerisini henüz tamamlamadım.

    Go
  • 02-07-2008, 02:08:51
    #2
    Konsept güzel.İnanıyorum ki proje bittikten sonra çok hoş bir site ortaya çıkacak.
  • 02-07-2008, 02:21:07
    #3
    Hocam eline sağlık çok hoş olmuş. Takip edeceğim. son halini merak ediyorum
  • 02-07-2008, 03:28:09
    #4
    Elinize sağlık güzel olmuş hakkaten bende takip etcem son hali güzel olacak gibi geliyor kolay gelsin iyi çalışmalar dilerim
  • 02-07-2008, 03:32:00
    #5
    oldukça hoş olmuş kaç yıldır flashokulundasın
  • 02-07-2008, 04:23:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cok hoş olmuş ellerinize sağlık
  • 02-07-2008, 12:21:03
    #7
    Teşekkür ederim.
    webdem; iki senedir oradayım 2007 user, 2008 admin olmak üzere (earthquake)
  • 02-07-2008, 12:28:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hım beğendim gerçekten
  • 02-07-2008, 12:43:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir tasarımk olmuş son halini herkes gibi bende merak ediyorum. Yalnız siteye bir de Türkçe dil eklersen daha iyi olur bence.

    Başarılar.