• 02-07-2008, 11:42:42
    #19
    Piyasanın içine edenler ile Freezer'ı bir tutmayın arkadaşlar. Çoluk-çocuk değil Freezer, yaptığı işler kalitedir, "Freezer" bir markadır.
  • 02-07-2008, 11:49:46
    #20
    Tek kişiye satılacağı için gayet uygun bir fiyat bence.
  • 02-07-2008, 12:08:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Anlamadığım şey html olarak satılan birşey neden hor görülüyor Günümüzde bu işi yapıyorum diyen kaç kişi html ve css kullanarak yaptığı "özgün" tasarımı kullanıyor ki? Fiyat bence çok normal... Hayırlı satışlar.
  • 02-07-2008, 12:11:32
    #22
    yanlış anlaşılmasın ben bu fiyata satman çok zor diye öyle dedim.. Yoksa tabiki özgün tasarım, serbest piyasa..
  • 02-07-2008, 12:14:02
    #23
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlaşılmasın ben bu fiyata satman çok zor diye öyle dedim.. Yoksa tabiki özgün tasarım, serbest piyasa..
    Sende yanlış anlama sana karşı kıişisel bir yorum yok .. Yaptığın yoruma göre yorumlar yapılıyor



    Edit : Satıştan vazgeçtim ..