Konu
"HTML + CSS" Hosting Teması Satılıktır.
02-07-2008, 12:11:32
#22
Yigit
yanlış anlaşılmasın
ben bu fiyata satman çok zor diye öyle dedim.. Yoksa tabiki özgün tasarım, serbest piyasa..