Konu
"HTML + CSS" Hosting Teması Satılıktır.
02-07-2008, 12:14:02
#23
Freezer
webdem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlış anlaşılmasın
ben bu fiyata satman çok zor diye öyle dedim.. Yoksa tabiki özgün tasarım, serbest piyasa..
Sende yanlış anlama sana karşı kıişisel bir yorum yok
.. Yaptığın yoruma göre yorumlar yapılıyor
Edit : Satıştan vazgeçtim ..