webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlaşılmasın ben bu fiyata satman çok zor diye öyle dedim.. Yoksa tabiki özgün tasarım, serbest piyasa..
Sende yanlış anlama sana karşı kıişisel bir yorum yok .. Yaptığın yoruma göre yorumlar yapılıyor



Edit : Satıştan vazgeçtim ..