• 16-11-2017, 16:05:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar tasarım programlarına çok özentim vardır öğrenmeyi çok istedim kendi çabamla bir yere kadar gide biliyorsun malesef kendime bir logo çalışması yaptım değerli yorumlarınızı rica edebilirmiyim

    https://i.hizliresim.com/rJXPXa.png
  • 16-11-2017, 16:06:55
    #2
    Iyi partinin logosu gibi olmuş şaka bir yana hayırlı olsun

    Allah razı olsun benim dr ihtiyacım vardı burda bazı arkadaşlar yardımcı oldular teşekkür ederim kendilerine

    Birileri seo konusunda da yardımcı olabilse keşke
  • 16-11-2017, 16:10:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Üst kısımdaki MY dizaynı hoşuma gitti fakat font ve efektlerde biraz daha farklılığa gidebilirsiniz.
  • 16-11-2017, 16:11:44
    #4
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst kısımdaki MY dizaynı hoşuma gitti fakat font ve efektlerde biraz daha farklılığa gidebilirsiniz.
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam biraz sadelik seviyorum ondan seçtim önereceğiniz bir font var ise deneye bilirim.
  • 16-11-2017, 16:25:23
    #5
    sembol güzel düşünülmüş
    fontlar ve text olmamış
    kurumsal olarak genelde bebas neue çalışıyorum
    renklerde parlama biraz fazla ama güzel olmuş
  • 16-11-2017, 16:30:31
    #6
    olacak olacak aynen devam. Başka tasarımlara bakarak veyz almaya devam et dostum.