Kişisel siteme logo yaptım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel siteme logo yaptım
5
●
246
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Kişisel siteme logo yaptım
16-11-2017, 16:05:15
#1
mehmetyagmurlu
Merhaba arkadaşlar tasarım programlarına çok özentim vardır öğrenmeyi çok istedim kendi çabamla bir yere kadar gide biliyorsun malesef kendime bir logo çalışması yaptım değerli yorumlarınızı rica edebilirmiyim
https://i.hizliresim.com/rJXPXa.png
16-11-2017, 16:06:55
#2
kuranyurdu
Iyi partinin logosu gibi olmuş şaka bir yana hayırlı olsun
Allah razı olsun benim dr ihtiyacım vardı burda bazı arkadaşlar yardımcı oldular teşekkür ederim kendilerine
Birileri seo konusunda da yardımcı olabilse keşke
16-11-2017, 16:10:07
#3
Noventa
Üyeliği durduruldu
Üst kısımdaki MY dizaynı hoşuma gitti fakat font ve efektlerde biraz daha farklılığa gidebilirsiniz.
16-11-2017, 16:11:44
#4
mehmetyagmurlu
Noventa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üst kısımdaki MY dizaynı hoşuma gitti fakat font ve efektlerde biraz daha farklılığa gidebilirsiniz.
değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam biraz sadelik seviyorum
ondan seçtim önereceğiniz bir font var ise deneye bilirim.
16-11-2017, 16:25:23
#5
SaviorAngel
sembol güzel düşünülmüş
fontlar ve text olmamış
kurumsal olarak genelde bebas neue çalışıyorum
renklerde parlama biraz fazla ama güzel olmuş
16-11-2017, 16:30:31
#6
MuratCENGEL
olacak olacak aynen devam. Başka tasarımlara bakarak veyz almaya devam et dostum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler