Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst kısımdaki MY dizaynı hoşuma gitti fakat font ve efektlerde biraz daha farklılığa gidebilirsiniz.
değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam biraz sadelik seviyorum ondan seçtim önereceğiniz bir font var ise deneye bilirim.