Merhaba arkadaşlar tasarım programlarına çok özentim vardır öğrenmeyi çok istedim kendi çabamla bir yere kadar gide biliyorsun malesef kendime bir logo çalışması yaptım değerli yorumlarınızı rica edebilirmiyim

https://i.hizliresim.com/rJXPXa.png