gerçekten güzel bi'çalışma olmuş,
gerek logoda kullanılan simge gerekse renk seçimi gerçekten etkileyici, özellikle renklerin koyudan acığa doğru gitmesi direkt olarak göze çarpan bir unsur olmuş..
Tebrikler Özcan bey,
Fixreklam logosu
12
●1.289
- 21-03-2008, 08:48:34Teşekkürler arkadaşlar.. Bana güvenenleri yarı yolda bırakmamak adına elimden geleni yapıyorum.. Beğendiğiniz için sevindim
Bu arada ileşitime geçmek isteyenler için msnimi tekrar yazayım
iletisim@grafik-er.net