Teşekkürler arkadaşlar.. Bana güvenenleri yarı yolda bırakmamak adına elimden geleni yapıyorum.. Beğendiğiniz için sevindim

Bu arada ileşitime geçmek isteyenler için msnimi tekrar yazayım
iletisim@grafik-er.net