• 20-03-2008, 23:32:10
    #10
    gerçekten güzel bi'çalışma olmuş,

    gerek logoda kullanılan simge gerekse renk seçimi gerçekten etkileyici, özellikle renklerin koyudan acığa doğru gitmesi direkt olarak göze çarpan bir unsur olmuş..

    Tebrikler Özcan bey,
  • 20-03-2008, 23:37:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel olmuş gerçekten tebrikler
  • 20-03-2008, 23:46:45
    #12
    gerçekten çok profesyonel, şık bir logo olmuş tebrikler
  • 21-03-2008, 08:48:34
    #13
    Teşekkürler arkadaşlar.. Bana güvenenleri yarı yolda bırakmamak adına elimden geleni yapıyorum.. Beğendiğiniz için sevindim

    Bu arada ileşitime geçmek isteyenler için msnimi tekrar yazayım
    iletisim@grafik-er.net