• 20-03-2008, 13:51:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar..

    Çağrı beyle yaptığımız ince ve zevkli çalışmalar sonucunda Fixreklam'ın logosunu yeniledik.. Tercihlerinden ve bize gösterdiği güvenden dolayı Çağrı beye teşekkürlerimizi sunuyoruz. Zevkli bir çalışmaydı

    Hayırlı olsun..

    LOGO ÇIKIŞ NOKTASI

    Aracın yakıta, İnsanın oksijene ihtiyacı olduğu gibi Şirketlerin de en büyük , ihtiyaçlarından birisi reklam ve tanıtımdır. Burda, Rüzgar Gülü imgesi şirketleri; onu çeviren rüzgar ise Fixreklamı anlatmak amacıyla sembolize edilmiştir.

    Ayrıca Rüzgargülünün 4 lü kenarlarıyla X harfi olarak düşünülmüş.







  • 20-03-2008, 13:54:20
    #2
    başarılı çalışma olmuş
  • 20-03-2008, 13:57:00
    #3
    Misafir
    Özcan Bey ile çalışmak güzeldi, sabrından dolayı tebrik ediyorum
  • 20-03-2008, 13:57:50
    #4
    Güzel bi' çalışma olmuş
  • 20-03-2008, 14:01:32
    #5
    Geleceği Kodluyoruz
    çok profesyonel bir çalışma olmuş. yahşi
  • 20-03-2008, 14:01:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel olmuş bana göre eski logodaki renkler buna uygulansaydı daha canlı olurdu.
  • 20-03-2008, 14:14:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel olmuş
    Hayırlı olsun Fixreklam.
  • 20-03-2008, 14:23:35
    #8
    Misafir
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş
    Hayırlı olsun Fixreklam.
    Teşekkürler hocam.
  • 20-03-2008, 23:25:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmus eline saglık
    özcan işini saglam yapar.