• 01-02-2008, 15:05:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    grafiker olarak söyliyeyim sana , dikkate almanı öneririm ;

    web tasarım için normalde

    photoshop ve dreamweaver yetiyordu

    fakat yeni jenerasyon web 2.0 ile birlikte çok şey yenilendi , ps ve dw yetmiyor artık

    mesela flash a başlıyabilirsin , javascript dilini ögrenebilirsin

    corel draw a başlarsın daha iyi çizim yapmak için

    yada ben sana yardımcı olayım şu şekilde yapayım programların ne işe yaradıgını anlatayım istediğine başla

    Adobe Photoshop : Profesyonelce grafik ve çizim yapmak için en iyi programlardan biridir

    Macromedia Dreamwever : Bir Html Editörü diyebiliriz , Html ile düzenlemeler yapmak için kullanılır

    Corel Draw : Profesyonel Çizim programıdır , bu program ile katalog , broşür , kartvizit vb işler çıkartabilirsin

    Macromedia Freehand : Çizim Programıdır fakat corel draw dan daha çok fonksiyon bulunmaktadır .

    Macromedia Flash : Animasyon yapmak için kullanılır fakat profesyonelleştikçe oyun bile yazabilir hale gelebilirsin , bunun için As ( Action Script ) kodlarını bilmen gerekir

    3d Max : Çok zor bir program oldugu bilinir . Bilen neredeyse altın değerindedir , fakat ögrenmesi çok zordur ne işe yaradıgına gelince , çok üst düzey animasyon , çizgi film , çizim vb aklına ne geliyorsa yapabilirsin

    başka aklıma gelmiyor şu an benim kullandıgım vektörel programlar bunlar , daha açıklayıcı bilgi için kaynaklara bakailirsin
  • 01-02-2008, 15:17:29
    #20
    fotoşop u her türlü bilmen lazım
    web grafiği için de fireworks'u tavsiye ederim.

    fotoşop + fireworks bu ikisine kas tamamdır.
  • 01-02-2008, 15:41:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Fireworks Ve Photoshop

    Öncelik Photoshop'ta bende
  • 01-02-2008, 16:57:56
    #22
    bence freehand degişiklik olsun biraz herkesin yaptigi şeyi yapma farkın olsun biraz