grafiker olarak söyliyeyim sana , dikkate almanı öneririm ;
web tasarım için normalde
photoshop ve dreamweaver yetiyordu
fakat yeni jenerasyon web 2.0 ile birlikte çok şey yenilendi , ps ve dw yetmiyor artık
mesela flash a başlıyabilirsin , javascript dilini ögrenebilirsin
corel draw a başlarsın daha iyi çizim yapmak için
yada ben sana yardımcı olayım şu şekilde yapayım programların ne işe yaradıgını anlatayım istediğine başla
Adobe Photoshop : Profesyonelce grafik ve çizim yapmak için en iyi programlardan biridir
Macromedia Dreamwever : Bir Html Editörü diyebiliriz , Html ile düzenlemeler yapmak için kullanılır
Corel Draw : Profesyonel Çizim programıdır , bu program ile katalog , broşür , kartvizit vb işler çıkartabilirsin
Macromedia Freehand : Çizim Programıdır fakat corel draw dan daha çok fonksiyon bulunmaktadır .
Macromedia Flash : Animasyon yapmak için kullanılır fakat profesyonelleştikçe oyun bile yazabilir hale gelebilirsin , bunun için As ( Action Script ) kodlarını bilmen gerekir
3d Max : Çok zor bir program oldugu bilinir . Bilen neredeyse altın değerindedir , fakat ögrenmesi çok zordur ne işe yaradıgına gelince , çok üst düzey animasyon , çizgi film , çizim vb aklına ne geliyorsa yapabilirsin
başka aklıma gelmiyor şu an benim kullandıgım vektörel programlar bunlar , daha açıklayıcı bilgi için kaynaklara bakailirsin