Web tasarım yapıyorum grafik program seçimi
21
●1.445
- 31-01-2008, 08:16:05Üstadım sen bunu diyorsan demek ki Photoshop u fireworks kadar kullanabiliyorsundur. Ama FW PSnin eline su sökmeyi bırak yanından geçip gidemez. Şahsi fikrim.Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2008, 11:29:48Web konusunda FW'deki her özellik işe yarıyor. PS'de ise dijital fotoğrafçılık, 3D ve Mühendislik özellikleri de (PS CS3)web tasarımcılar için fazlalık özellikler bence...RoZx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2008, 11:35:13Üyeliği durdurulduşahsi fikrin doğru fikir.RoZx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webtasarım ve heleki web 2.0 diyorsan FW değişmez. - 31-01-2008, 11:37:55Üyeliği durdurulduFireworks ile photoshop karşılaştırılamaz kulvarları farklı...RoZx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kulvarları aynı olsa Adobe Macromedia'yı aldıktan sonra Photoshop'a rakip olur diye Fireworksü durdurabilirdi... Aynen Illustrator ve Freehand gibi, Freehand Illustrator geçebilir diye düşündüklerinden Freehandı kaldırmayı uygun görmüşlerdi.
Bunun için de Fireworks ile photoshop karşılaştırılmaz. Fireworks Web Arayüzü tasarlamada bir numaradır, Photoshop Grafik Tasarım alanın da bir numaradır. - 01-02-2008, 14:12:47fireworks e ısınamadım ve ısınamıyorum bir türlü, onun için PS