Konu
Web tasarım yapıyorum grafik program seçimi
31-01-2008, 11:35:13
#14
wolqen
Üyeliği durduruldu
RoZx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstadım sen bunu diyorsan demek ki Photoshop u fireworks kadar kullanabiliyorsundur. Ama FW PSnin eline su sökmeyi bırak yanından geçip gidemez. Şahsi fikrim.
şahsi fikrin doğru fikir.
webtasarım ve heleki web 2.0 diyorsan FW değişmez.