• 26-01-2008, 23:30:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    alevileriz.biz gibi aleviforum.com gibi vbulletin.com un logosunun boyutlarında ufak fakat etkili göze h,tap eden alevilik felsefesini hissetrecek logo yu ben yaparım diyorsanız lütfen pm atınız konuşalım , anlaşalım.(site adresini sonra verecegim)
  • 27-01-2008, 00:05:39
    #2
    bu iş için ayırdığınız bütçe nedir acaba?
  • 27-01-2008, 19:41:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ALYhsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iş için ayırdığınız bütçe nedir acaba?
    Referans ve çalışmalarınızı görmeden fiyat yazmam saglıklı olmaz.Anlayışınız için teşekürler
  • 28-01-2008, 19:30:37
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten çok komik

    Arkadaşa isteği üzerine logoyu yaptım. Üzerine de örnek yazdım ayıp olmasın diye de %5 attım transparanlığı.

    Karşılık: Rötüş yapılmış ve siteye konulmuş, ses seda yok.

    Kaybeden: Tabiki ben değilim, 5-6 dk. da yaptığım birşey için üzülmem. Fakat Alevilik felsefesini yansıtan site değil, sadece logo

    ALEVİ FORUMLARI | Alevi , Aleviler ve Alevilik- Kızılbaş Forumu | Alevi ve ALevilik inancının izinde. Anadolu alevileri - vBulletin
  • 28-01-2008, 19:32:39
    #5
    Konu başlığını yazarken çok düşündünmü kardeş.
  • 28-01-2008, 19:35:04
    #6
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok komik

    Arkadaşa isteği üzerine logoyu yaptım. Üzerine de örnek yazdım ayıp olmasın diye de %5 attım transparanlığı.

    Karşılık: Rötüş yapılmış ve siteye konulmuş, ses seda yok.

    Kaybeden: Tabiki ben değilim, 5-6 dk. da yaptığım birşey için üzülmem. Fakat Alevilik felsefesini yansıtan site değil, sadece logo

    ALEVİ FORUMLARI | Alevi , Aleviler ve Alevilik- Kızılbaş Forumu | Alevi ve ALevilik inancının izinde. Anadolu alevileri - vBulletin
    Arkadaşı yöneticilerden birine şikayet ederseniz, gereken yapılır.

    Yazık gerçekten...
  • 28-01-2008, 19:50:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok komik
    Arkadaşa isteği üzerine logoyu yaptım. Üzerine de örnek yazdım ayıp olmasın diye de %5 attım transparanlığı.
    Karşılık: Rötüş yapılmış ve siteye konulmuş, ses seda yok.
    Kaybeden: Tabiki ben değilim, 5-6 dk. da yaptığım birşey için üzülmem. Fakat Alevilik felsefesini yansıtan site değil, sadece logo
    ALEVİ FORUMLARI | Alevi , Aleviler ve Alevilik- Kızılbaş Forumu | Alevi ve ALevilik inancının izinde. Anadolu alevileri - vBulletin
    Böyle durumlarda ben, Logo olsun banner olsun afiş olsun vs yaptığım işlerin üzerine bariz ama şeffaf imzamı atıyorum. Eğer müşteri tamam beğendim derse hesaba parayı yatırıyor bende orjinal çalışmayı gönderiyorum.
    Sizin düştüğünüz duruma önceden bende düşmüştüm.
    Eğer arkadaştan haber gelmez ise site yönetimiyle irtibata geçiniz lütfen.
  • 28-01-2008, 21:08:10
    #8
    edit sonradan farkettim
  • 28-01-2008, 21:32:25
    #9
    Ne kadar basit oyunlara basvurur bi millet olduk biz ya.
    Yazık...