• 28-01-2008, 21:41:41
    #10
    gereken yapılmıştır..
  • 28-01-2008, 21:55:38
    #11
    el emeğinin hakkı verilseydi türkiye'nin durumu gerçekten çok farklı olurdu
  • 28-01-2008, 22:52:36
    #12
    profös ne ?
  • 28-01-2008, 22:56:08
    #13
    WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profös ne ?
    Profesional
  • 28-01-2008, 22:57:04
    #14
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesional
    Professional olmasın o
  • 28-01-2008, 23:04:20
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Professional olmasın o
    professionnel >

    bu kalıptan geliyor.

    Gerçi benim yaptığım pek "profesyönel" olmadı ama olsun hehe
  • 28-01-2008, 23:11:36
    #16
    bu mu kalıp professionnel ?
  • 28-01-2008, 23:16:08
    #17
    WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mu kalıp professionnel ?
    evet. kök olarak orjinali budur
  • 28-01-2008, 23:40:27
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hakikaten yazık. .