• 01-12-2007, 21:08:25
    #1
    Onlizleme:

    Aciklama:
    Proje Icin Yapiyordum Fakat Vakit Bulup Ugrasamadim Bende R10 Ailesine Daitayim Dedim.Tamamen Bana Aittir. Fazla Ugrasamadigim Icin Biraz Defoludur... Alttaki Design Yazisini Kaldirmassaniz Sevinirim Size Layik Degil Ama Buyrun...
    Link:
    DosyaUpload.Net Dosya Yükle Yukle Dosya Upload Free File Host Rent A Car Car Rental - DosyaUpload.Net'e Hoşgeldiniz
    pass:redturk
  • 01-12-2007, 21:25:00
    #2
    Paket yazıları okunmuyor arkaplanı değiştirin bence ve aynı rengin kullanılması da tasarımı boğmakta.Bu arada yazı tipleri sanki bir hiphop sitesini andırıyor.Kurumsal bir tasarım için daha ciddi yazıtipleri kullanılmalıydı diye düşünüyorum.
  • 01-12-2007, 21:33:12
    #3
    Birincisi flood (ardarda mesaj) yapma.

    İkinicisi tasarımın bilişim değil daha çok metal sitelerini anımsatıyor. Tek renk ve kapalı kırmızı kullanmışsın buda hoş olmamış artı bilişim renk standardı mavi olduğunu söylememe gerekde yok sanırım.

    (not bu ciddi bir yorumdur kişisel hiç bir mesaj içeriği yoktur.)
  • 01-12-2007, 22:05:07
    #4
    Kusura Bakmayin Flood Yaptigim Icin Bu Arada Dedigim Gibi Fazla Ilgilenemedim Belkide Yapali 2.5 Ay Olmustur..Lutfen Kusura Bakmayin