Paket yazıları okunmuyor arkaplanı değiştirin bence ve aynı rengin kullanılması da tasarımı boğmakta.Bu arada yazı tipleri sanki bir hiphop sitesini andırıyor.Kurumsal bir tasarım için daha ciddi yazıtipleri kullanılmalıydı diye düşünüyorum.