Birincisi flood (ardarda mesaj) yapma.
İkinicisi tasarımın bilişim değil daha çok metal sitelerini anımsatıyor. Tek renk ve kapalı kırmızı kullanmışsın buda hoş olmamış artı bilişim renk standardı mavi olduğunu söylememe gerekde yok sanırım.
(not bu ciddi bir yorumdur kişisel hiç bir mesaj içeriği yoktur.)