• 17-03-2022, 18:24:37
    #1
    Basit, miniminnacık bir iş, bende yaparım vb. açılan ücretli tasarım konularına yazan şahalı profilleri gördükçe yaptığım işten soğuyorum..
  • 17-03-2022, 18:26:33
    #2
    yazılım projelerinde 5000lik işe 500 çeken mi dersin piyasa sıkıntı
  • 17-03-2022, 18:27:22
    #3
    Sektör farketmeksizin tipik bir fiyatı düşürmek için yazılan bir yazıdan ibaret olduğunu düşünüyorum.
  • 17-03-2022, 18:33:05
    #4
    Bugün birisi logo tasarımı için konu açmış, taban fiyattan teklif verdim. Çok pahalı dedi, sizin teklifiniz ne diye sorunca ; 3 TL yeter mi diye bir cevap aldım. Bionluktan da beter oldu...
  • 17-03-2022, 18:33:16
    #5
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım projelerinde 5000lik işe 500 çeken mi dersin piyasa sıkıntı
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektör farketmeksizin tipik bir fiyatı düşürmek için yazılan bir yazıdan ibaret olduğunu düşünüyorum.
    Benim sinirlendiğim şey bu konuların bu şekilde açılmadı değil, premim, plus, elit, diamond, ultra, süper profillerin teklif vermesi...
  • 17-03-2022, 18:37:34
    #6
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sinirlendiğim şey bu konuların bu şekilde açılmadı değil, premim, plus, elit, diamond, ultra, süper profillerin teklif vermesi...
    Her ücretli premium üyenin durumunun çok iyi olduğu anlamına gelmez.Belki o kişi daha çok iş yaparım düşüncesiyle belki de o üyeliği zar zor almış bile olabilir ancak 5k lık bir işe örnek 500 tl teklif etmek de etik olmayabilir.Duruma ve yapılan işlere göre değişir ama dediğim gibi genelde uyguna iş yaptırmak için yazıldığını düşünüyorum.
  • 17-03-2022, 18:40:22
    #7
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ücretli premium üyenin durumunun çok iyi olduğu anlamına gelmez.Belki o kişi daha çok iş yaparım düşüncesiyle belki de o üyeliği zar zor almış bile olabilir ancak 5k lık bir işe örnek 500 tl teklif etmek de etik olmayabilir.Duruma ve yapılan işlere göre değişir ama dediğim gibi genelde uyguna iş yaptırmak için yazıldığını düşünüyorum.
    1 kere yazarlar, 2 kere yazarlar. Örgütlenmenin önemi bir kere daha ön plana çıkıyor. Ama olmayacağını biliyorum...
  • 17-03-2022, 18:43:57
    #8
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere yazarlar, 2 kere yazarlar. Örgütlenmenin önemi bir kere daha ön plana çıkıyor. Ama olmayacağını biliyorum...
    Ne örgütlenmesi tam olarak anlamadım ne demek istediğinizi ?
  • 17-03-2022, 18:44:17
    #9
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün birisi logo tasarımı için konu açmış, taban fiyattan teklif verdim. Çok pahalı dedi, sizin teklifiniz ne diye sorunca ; 3 TL yeter mi diye bir cevap aldım. Bionluktan da beter oldu...
    Merhaba, bilmediğim için soruyorum.

    yakın zamanda kendime bir logo yaptırmak istiyorum. Aklımda 2 seçenek var lütfen bu iki seçeneğe göre ne kadar bütçe ayırmalıyım belirtebilir misiniz?

    seçenek 1: logo tasarımı fikri için konu açıcam her fikre bir miktar para ödeyeceğim (temsili emek parası) beğendiğim fikir için telif hakkı ödeyeceğim ve fikri satın alacağım. Sonrasında o tasarımın logosunu yaptıracağım.

    örnek: her fikir için 5 tl (pc, el çizimi farketmeksizin) (20 tasarım) beğendiğim fikre telif hakkı için 200 tl gibi.

    seçenek 2: doğrudan bir tasarımcı ile anlaşmak.

    ikisi için ayrı bütçe olacağı aşikar. Ancak bilmediğimden ortalama bütçe ne kadar olmalı?