Benim sinirlendiğim şey bu konuların bu şekilde açılmadı değil, premim, plus, elit, diamond, ultra, süper profillerin teklif vermesi...
Her ücretli premium üyenin durumunun çok iyi olduğu anlamına gelmez.Belki o kişi daha çok iş yaparım düşüncesiyle belki de o üyeliği zar zor almış bile olabilir ancak 5k lık bir işe örnek 500 tl teklif etmek de etik olmayabilir.Duruma ve yapılan işlere göre değişir ama dediğim gibi
genelde uyguna iş yaptırmak için yazıldığını düşünüyorum.