Bugün birisi logo tasarımı için konu açmış, taban fiyattan teklif verdim. Çok pahalı dedi, sizin teklifiniz ne diye sorunca ; 3 TL yeter mi diye bir cevap aldım. Bionluktan da beter oldu...
Merhaba, bilmediğim için soruyorum.
yakın zamanda kendime bir logo yaptırmak istiyorum. Aklımda 2 seçenek var lütfen bu iki seçeneğe göre ne kadar bütçe ayırmalıyım belirtebilir misiniz?
seçenek 1: logo tasarımı fikri için konu açıcam her fikre bir miktar para ödeyeceğim (temsili emek parası) beğendiğim fikir için telif hakkı ödeyeceğim ve fikri satın alacağım. Sonrasında o tasarımın logosunu yaptıracağım.
örnek: her fikir için 5 tl (pc, el çizimi farketmeksizin) (20 tasarım) beğendiğim fikre telif hakkı için 200 tl gibi.
seçenek 2: doğrudan bir tasarımcı ile anlaşmak.
ikisi için ayrı bütçe olacağı aşikar. Ancak bilmediğimden ortalama bütçe ne kadar olmalı?